Bilet Elektroniczny
rejestracja
logowanie
rejestracja
logowanie
BiletElektroniczny.pl © 2025
Rejestracja
E-mail
Hasło
- minimum 8 znaków w tym znaki specjalne
Powtórz hasło
Regulamin konta w systemie biletelektroniczny.pl
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z konta w systemie biletelektroniczny.pl, prowadzonego przez Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Prosimy o uważne zapoznanie się z jego treścią przed założeniem konta.
§ 1 Definicje
Konsument
– konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto
– uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja systemu (usługa), dzięki której Usługobiorca może założyć w Serwisie swoje indywidualne konto.
Usługobiorca
- każdy podmiot zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta.
Regulamin
- niniejszy regulamin Konta.
System biletelektorniczny.pl
– system internetowy biletelektroniczny.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://moj.biletelektroniczny.pl/
Usługodawca
– Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wejherowie, zarejestrowana w krajowym rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000073144, NIP 588-19-99-910;
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
Adres pocztowy: ul. Tartaczna 2, 84-200 Wejherowo
Adres e-mail: https://moj.biletelektroniczny.pl/
Telefon: 58/5722932
§ 3 Wymogi techniczne
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest: aktywne konto e-mail, urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
§ 4 Konto
Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy.
Konto daje Usługobiorcy dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Usługobiorcę w Serwisie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Usługobiorcy.
W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Serwisie.
W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Usługodawcy na adres e-mail: pomoc@biletelektroniczny.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczna dezaktywacja konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta. Usunięcie Konta nastąpi po czasie, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane podatkowe.
§ 5 Funkcje serwisu
Przypisywanie karty do konta: Dodanie karty elektronicznej/miejskiej do konta przyspiesza proces zakupu biletów i umożliwia wyświetlenie listy aktualnie zapisanych biletów.
Zarządzanie fakturami: Konto umożliwia wygodne zarządzanie wszystkimi fakturami związanymi z zakupem biletów elektronicznych.
Zakup biletu: Konto umożliwia wygodny zakup biletu.
§ 6 Zgoda na wystawianie i odbiór faktury elektronicznej
Zalogowanie się do KONTA wymaga wprowadzenia loginu i hasła. Login i hasło zostało wysłane na adres email podany w trakcie rejestracji.
Po zalogowaniu się mamy możliwość utworzenie lub zmianę wygenerowanej wcześniej ZGODY na wystawienia faktury elektronicznej.
Można anulować złożony wcześniej AKCEPT poprzez wciśnięcie anuluj AKCEPT.
Wygenerowany AKCEPT nie może ulec zmianie.
Jeżeli chcesz dokonać zmiany należy anulować bieżący AKCEPT, a następnie wygenerować nowy, zgodnie z procedurą.
§ 7 Reklamacje
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail pomoc@biletelektroniczny.pl.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z: mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 8 Zastrzeżenia
Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są: konieczność dostosowania Serwisu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Serwisu; poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi; zmiana funkcjonalności Konta, wymagająca modyfikacji Regulaminu.
Usługobiorca zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
W przypadku gdy Usługobiorca nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Usługodawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Usługodawcy pomoc@biletelektroniczny.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Usługobiorca zgłosi takie żądanie.
W sytuacji gdy Usługobiorca nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
Do zamówień składanych w Serwisie z wykorzystaniem Punktów stosuje się regulamin Serwisu.
W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Akceptuję
regulamin
Nowe konto
Przypisywanie karty do konta
Dodanie karty elektronicznej / miejskiej do konta pomoże przyspieszyć proces zakupu biletów. Będzie też pomocne po przez wyśwliettlenie listy aktualnie zapisanych biletów.
Zarządzanie fakturami
Konto umożliwia wygodne zarządzanie wszystkimi fakturami związanych z zakupem biletów elektronicznych.